Julstädning

"Städa städa varje fredag också varje jul, det tycker jag är kul" -Or not

Kommentarer
Postat av: Karin

=) Tack. Fast jag blir aldrig nöjd med min header. Ska göra om den sen när jag orkar. Jag såg den där bikinin du snackade om idag på hm.se =) Gå in å kolla! Kram

2010-01-14 @ 16:10:46
URL: http://karinviola.blogg.se/
Postat av: Karin

Jag blir nästan som ett barn på julafton när jag får beställa hem grejer från HM =D det känns verkligen bra att unna sig lite fina vårkläder redan nu =)

2010-01-18 @ 19:43:14
URL: http://karinviola.blogg.se/
Postat av: Caroline Svensson

Hej Elisabeth!

Jag vet inte om du fortfarande håller bloggen i liv men jag tänkte bara påminna dig om det efterlängtade blogginlägget om din utbildning mm. Eftersom jag själv inte bor i Stockholm som du verkar göra så undrar jag även om du alltid har bott där eller hur du gick till väga för att få boende mm. Jag är jättetacksam för svar tillbaka.



Ha det så bra!

/Caroline Svensson

2010-01-29 @ 10:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0