Parafras

Det är med lite sorg i hjärtat jag konstaterar att jag och photoshop inte är gjorda för varann. Jag sitter endast en halvtimme med min parafrasuppgift innan jag kör fast. Desperat kastar jag ut ett rop på hjälp på facebook, och tack vare hjälpsamma vänner kommer mina problem förhoppningsvis att lösa sig!


Jag tänkte göra en parafras av målningen skriet.


Jag började med att leta upp en lämplig bro.


Sen frilade jag bron. Ingen panik so far. Men när jag ska gå vidare stötter jag på problem. Hur ska jag få bort det svarta mellan den övre delen av broräckets stolpar? Och hur ska jag få bort skuggan från trädet som var med på orginalbilden? Fortsättning följer ...

Kommentarer
Postat av: Karin

Det där ser ut som en väldigt bra början Elisabeth! Det kommer bli grymt! :D

2009-11-13 @ 11:11:02
URL: http://karinviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0