Frosseri

Jag har en last i mitt liv. Något som jag brottas med varje dag.  Mitt sötsug. Tänkte börja den här veckan bra. Inget sött för min del förrän tidigast torsdag, kanske onsdag. Det var min egen lilla plan jag hade gjort upp i huvudet. Men så är det måndag idag. Alltid denna trötta, trista, gråa, tråkiga måndag. Bra ursäkt tycker jag för att unna sig lite choklad. Sagt å gjort, jag traskade iväg till närbutiken och inhandlade 200 gram Marabou schweizernöt. Och tror ni inte att jag redan tryckt i mig hela chokladkakan helt själv? Självklart har jag det! Om den var god? Helt underbar. Dåligt samvete? Näe fakiskt inte. Det är ju måndag och jag förtjänade choklad!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Haha! Hejja Elisabeth! :) Klart du förtjänar choklad vännen! ^^

2010-02-04 @ 15:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0