Ikea, Facebook-showroom

Den här filmen tycker jag är väldigt rolig eftersom min vän Helen är med i den! Ännu mer kul är det att hon är med av en ren slump, hon visste alltså inte om det själv förren hon såg videon. Det är Forsman & Bodenfors som har gjort en film som handlar om en facebookkampanj de gjorde i samband med öppningen av Ikea i Malmö. Kul att nu även Ikea använder sig av "sociala medier" som man så fint säger. Igår fick vi lära oss, av en otroligt bra föreläsare(Olle, planner från Gyro), att det är de bästa idéerna som funkar och som ger resultat, inte själva reklamen. Den här fimen visar det tycker jag. Har man en riktigt bra ídé så sprids den av sig själv. 


 22 sekunder in i filmen syns Helen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0