Julnostalgi

Jag blev så nostalgisk när jag var inne på Linnéas blogg. Ååh, vad jag minns alla gammla julkalendrar. Jul i Kapernum (hette den så?) och Pelle Svanslös är några av mina favoriter. Tyvärr gjorde jag det misstaget och såg om Greveholm för ett antal årsen och då var den inte alls så magisk och fantastisk som jag kommer ihåg den. En julkalender som jag däremot kan se om och om igen och skratta åt varje gång är Sunes jul. Det är så klockrent och så fruktansvärt kul! Här ska familjen julbaka:


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Men Elisabeth! Greveholm är ju den bästa julkalendern som finns! Jag kan fortfarande skratta åt den. Helt underbart! <3

2009-12-01 @ 22:11:04
Postat av: Karin

hehe =) Ja, Sunes jul är kul!

2009-12-02 @ 11:38:15
URL: http://karinviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0