Reality Killed The Videostar

Slötittade lite på Skavlan där Robbie Williams var gäst. Jag lyssnade ganska flitigt på honom (Robbie alltså, inte Skavlan)  för några årsen, men den sista tiden har jag helt glömt bort hans musik. Så jag satte på hans senaste album Reality Killed The Videostar och jag tycker det är riktigt bra. Musik man blir glad av och kanske till och med mår lite bra av! 

När jag ändå är inne på det här med fredagsunderhållning är jag väldigt besviken på den nya upplagan av På spåret med Kristian Luuk som programledare. På Spåret är ett av mina favoritprogram, men för mig är hela grejen med programmet att det är göteborskt. Om de nu var tvungna att byta programledare så borde de ha bytt till någon som var lika mysigt göteborsk som Ingvar Oldsberg, och inte till en självälskande Luuk. Jag tittade i tio minuter och det räckte.

Men tillbaka till Robbie. Den här låten kör jag på repeat ikväll:


Kommentarer
Postat av: Christin

Åhhh håller med dig Bettis! Robbies nya skiva är bäst! O han var riktigt grym i Skavlan :D Är så upprörd över att jag missade att han skulle komma :(

2009-12-17 @ 18:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0