Parafras: färdigt resultat

Nu är jag äntligen klar med min parafras. Det blev två resultat varav jag blev nöjd med den ena.

 
Här har jag helt enkelt bytt ut människorna i bilden mot familyguykaraktärerna. Blev väldigt nöjd med att jag hittade en bild på Stewie med det ansiktsuttrycket. Det var denna som jag lämnade in.



Här har jag helt enkelt tagit olika bilder och försökt skapa en bild som ser ut som ogrinalmålningen. Dock blev jag inte speciellt nöjd, då det syns väldigt tydligt att jag klippt ihop olika bilder. Den ända som jag egentligen är nöjd med på denna är att jag lyckades få till himmeln. Den var blå från början.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Wow! Jag gillar verkligen den översta, perfekt med stewie :D

2009-11-14 @ 13:50:08
URL: http://neadensnea.blogg.se/
Postat av: Karin

Det blev ju skitbra ju! =) Grymt!

2009-11-16 @ 11:41:19
URL: http://karinviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0