Windows 7

Igår installerade jag Windows 7 på min dator. Det gick faktiskt helt problemfritt vilket är något av ett under för att vara mig då det kommer till teknik. Däremot upptäckte jag att min skiva med drivrutiner inte gick att spela upp i Windows 7, så jag har fått sitta och ladda ner alla drivrutiner från ASUS hemsida. Funkar ju det med, men det tog sin lilla tid. Dessutom så lyckades jag inte helt för nu visar min webbkamera bilden upp och ner och ljudet i datorn knastrar, så där har jag lite att pyssla med.

För övrigt tycker jag att Windows 7 är jättebra! I alla fall mycket bättre än Windows vista som jag hade innan. Allting går mycket snabbare, såväl internet som de program jag brukar ha igång. Bättre design också som gör att man hittar bättre bland sina dokument och program. Med andra ord så rekommenderas det!

Kommentarer
Postat av: Caroline Svensson

Hej Elisabeth! Jag hittade just din blogg och funderar själv på att läsa samma linje som dig. Kan du inte berätta lite mer om linjen, hur det är o.s.v är även lite nyfiken på vem du är :)

2009-11-29 @ 16:52:32
Postat av: Elisabeath

Hej Caroline!

Vad kul att du har hittat till min blogg. Jag kan absolut skriva ett inlägg med lite info och åsikter om min utbildning :). Så håll utkik på bloggen framöver!

2009-12-01 @ 19:47:48
URL: http://elisabethhernqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0